Компанії Групи Tolk постійно підвищують фаховий рівень своїх працівників
Опанування нових сучасних технологій, вивчення законодавства в галузі енергетики, побудова ефективної комунікації зі споживачами – над цими та іншими питаннями, які сприяють фаховому зростанню працівників, постійно працюють у компаніях Групи Tolk. З цією метою організовують та проводять різноманітні тренінги, навчання для спеціалістів усіх рівнів.
На думку керівництва Групи, підвищення кваліфікації спеціалістів – важлива умова розвитку компаній. З огляду на це нещодавно в ТОВ «Волиньелектрозбут» та ТОВ «Закарпаттяенергозбут» відбулися тренінги, спрямовані на побудову ефективної комунікації зі споживачами.
Як прозвучало під час тренінгу, співробітники кожної компанії повинні вміти донести важливу інформацію до клієнтів, адже саме від них залежить її працездатність та успіх.
На жаль, у спілкуванні з клієнтами не завжди й не все проходить гладко, а комунікація між клієнтами та співробітниками не завжди є результативною. Можуть виникати непорозуміння, конфлікти та неприємні ситуації, внаслідок яких обидві сторони почуваються розчарованими.
Тож як знайти ключ до ефективного спілкування? Скільки потрібно часу для того, щоб донести споживачеві необхідну інформацію? На що звертати увагу, як подати інформацію стисло, але максимально повно? Як реагувати на конкретні історії, які розповідають люди? Чому й при негативному налаштуванні споживача потрібно пояснювати, наскільки важливим є питання вчасної оплати рахунків за спожиті ресурси та, відповідно, який вплив вчасні розрахунки мають на надійність електропостачання у військовий час, як кожний споживач впливає на те, щоб наші мешканці були з світлом і теплом під час тяжкої зими. На ці та подібні ключові питання й робився акцент під час навчання.
«Причому це не була теорія, а опрацювання конкретних кейсів, наші фахівці спільно з тренером розбирали приклади спілкування зі споживачами, аналізували розмови менеджерів у різних ситуаціях, щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони такої комунікації, – коментує директор ТОВ «ВЕЗ» Оксана Гентіш. – Відтак вчилися будувати розмову так, щоб у кожній конкретній бесіді донести важливу інформацію й при цьому не переобтяжувати співбесідника. Такий досвід справді неоціненний».
У тренінгах взяли участь керівники Центрів обслуговування клієнтів, представництв, керівники структурних підрозділів компаній, їхні заступники. По завершенні тренінгів усі учасники зійшлися на думці, що такі навчання не тільки цікаві, але й корисні, бо допоможуть налагоджувати комунікацію зі споживачами. З огляду на це на рівні керівництва Групи компаній Tolk подібні тренінги вирішено проводити періодично і залучати до них більшу кількість фахівців.