Інклюзивність у центрі уваги компанії Групи Тоlk
Компанії Групи Tolk долучаються до проєктів у сфері рівноправності, толерантності та інклюзивності. В тому числі облаштовують приміщення, в яких розміщені Центри обслуговування клієнтів та представництва компаній так, щоб до них було зручно дістатися як людям з інвалідністю, так і матусям з візочками, людям похилого віку тощо.
Зокрема, Ковельський ЦОК ТОВ «Волиньелектрозбут» (Tolk) нещодавно переїхав до нового приміщення, і першочергово в ньому облаштували доступ для маломобільних груп населення.
«Ми часто чуємо, що інклюзивність – це про доступність і рівність, але бачимо, що не завжди й не всюди на практиці реалізовують ці принципи, – каже директорка товариства ТОВ «Волиньелектрозбут» Оксана Гентіш. – Саме тому компанії, що входять до Групи Тоlk, першочергово поставили собі за мету створити безперешкодний доступ маломобільних груп населення до Центрів обслуговування клієнтів та представництв компаній. Причому Підходимо до цього питання відповідально: перед виконанням робіт консультуємося з фахівцями в цьому питанні. Приміром, перед будівництвом пандусів розраховували, щоб вони були зручними, пологими, обладнаними поручнями тощо. Вважаємо, що будь хто – чи то людина з інвалідністю, чи мама з візочком – могли однаково легко потрапити до нас і отримати весь спектр послуг компаній Групи Tolk».
Для тих ЦОКів чи представництв компаній Групи Tolk, де стаціонарні пандуси встановити неможливо через конструктивні особливості приміщень, виготовляють спеціальні конструкції, які можна встановити за потребою. Через вузький тротуар перед входом до одного з офісів компанії, що входить до Групи, довелося замовляти саме такий, каже Наталія Німець, директорка ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk):
«Біля входу до кожного ЦОК компаній, які входять до Групи Tolk, встановлені кнопки виклику для маломобільних груп населення. В разі її спрацювання наші працівники встановлюють пандус і допомагають піднятися чи спуститися по ньому. Всередині приміщення компаній облаштовані так, щоб людям у візочках, приміром, було зручно й комфортно пересуватися. Наші спеціалісти завжди готові проконсультувати, допомогти, вирішити будь-яке питання кожного споживача».
У Tolk нагадують, що компаніями, які входять до Групи, запроваджені численні сервіси для дистанційного спілкування з фахівцями, зокрема, працюють контакт-центри, особисті кабінети, сервіси для онлайн-оплати рахунків за спожиту електроенергію, працює електронний документообіг з підприємствами. Уся ця робота з цифровізації послуг та процесів у компаніях Групи Tolk спрямована на полегшення доступу до сервісів товариств.